Friday 13 May 2011

saja buat2 panas dengan tarikh lahir korang

1-Ambil ayat dari bulan korang


January------aku sepak
february-----aku lompat ke atas
march-------aku karate
april---------aku cium
may---------aku terajang
june---------aku pelok
july----------aku buat sardin dengan
ogos---------aku makan dengan
september---aku menari dengan
oktober------aku menyanyi dengan

november----aku jelir lidah dekat
december----aku lari keliling






2-Ambil ayat dari hari lahir korang


1 ------burung hantu
2 ------makhluk asing
3 ------public phone
4 ------basikal aku
5 ------lelaki salji
6 ------gangster kampong
7 ------mobile telefon aku
8 ------hantu jepon
9 ------kawan baek nenek aku
10-----kawan lembu aku
11-----cikgu lame aku
12-----kerbau ayah kawan aku
13-----ahli bomba
14-----lembu mak aku
15-----kambeng ayh aku
16-----kapak mak aku
17-----lesong batu
18-----pedang aku

19-----lelaki lembut
20-----tikus adik aku
21-----ninja

22-----chuck norris
23-----mee kari adik aku
24-----kambing aku
25-----pemain bola sepak

26-----buaya
27-----ayam serama
28-----ipod aku
29-----kucing engkau
30-----kutu rayau
31-----hantu jepun


3-Ambil ayat dari hujung tahun korang di lahirkan


1------di dalam kereta aku
2------di atas katil engkau
3------di dalam jamban
4------di bawah katil
5------di atas motosikal
6------di bawah jambatan
7------di atas bumbung rumah
8------masa makan atas meja
9------semasa jalan2 cari kucing adik aku
0------di dalam bilik tokwan


4-Ambil ayat dari colour favourite korang


putih---------sebab aku suka macam tu
hitam---------sebab aku memang degil
pink----------sebab aku memang terer
merah--------sebab ade suara yang bagitau aku
biru----------sebab aku seksi dan aku boleh buat
hijau---------sebab aku betul2 serius nak buatnya
purple--------sebab ade orang suroh
kelabu--------sebab aku x boleh control diri
kuning--------sebab ade orang offer aq 10 inggit
oren----------sebab aku pikir aku bijak
coklat---------sebab aku memang boleh buat
lain2----------sebab diri aku seorang ninja


contoh ayat lahir pada 27/06/1995
aku pelok ayam serama di atas motosikal sebab aku betol2 serius nak buatnye


so sambong ayat2 nie,,tengok apa ayat yang akan keluar dari tarikh lahir korang

No comments:

Post a Comment